اخذ مجوزها

اعلام وصول ( مجوز پخش کتاب)

0

اعلام وصول ( مجوز پخش کتاب)

اعلام وصول یا همان مجوز پخش، مجوزی است که ناشران کتاب به منظور تکمیل مراحل چاپ کتاب خود اقدام به اخذ آن از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی می نمایند.

آخرین مجوزی که برای کتاب باید اتخاذ شود برگه اعلام وصول است. اعلام وصول مجوز پخش کتاب می‌باشد و این کار در حقیقت این معنی را می دهد که چاپ کتاب صورت گرفته با انچه در وزارت ارشاد ثبت شده برابری کرده و تغییری نکرده است و پخش آن بلامانع می باشد و همچنین می توان گفت اعلام وصول تاییدی بر بی عیب و نقص بودن کلیه روند اخذ شابک و فیپا برای کتاب چاپ شده می باشد. بعد از چاپ کتاب ، ناشر باید به ازای هر هزار کتاب چاپ شده ، سه نسخه از کتاب را به وزارت ارشاد تحویل داد.

همان طور که قبلا  شد قبل از چاپ کتاب سایر مجوزها دریافت شده است و رسیدن به این مرحله به این معنی است که سه مجوز قبلی( شابک ، فیپا ، مجوز قبل از چاپ )  اخذ شده است و مراحل چاپ کتاب به پایان رسیده است ..

اطلاعاتی که درون فرم اعلام وصول ذکر می شوند شامل موارد زیر است:

الف)  اطلاعات کلی کتاب مانند عنوان کتاب، زبان کتاب، نام نویسنده یا مترجم، نوع اثر تالیفی، ترجمه، گردآوری و … . ،شابک، و …

ب) اطلاعاتی مانند نوبت چاپ، تعداد صفحات کتاب، قطع کتاب، شمارگان و قیمت کتاب

ارسال کتاب به کتابخانه ملی و خانه کتاب

پس از اعلام وصول از کتب تحویلی به وزارت ارشاد دو نسخه جهت واسپاری به کتابخانه ملی و یک نسخه به خانه کتاب ارسال می شود و  پس از گذشته ۳ الی ۴ هفته از فرآیند اعلام وصول مشخصات کتاب در سایت خانه کتاب قرار گرفته و کتاب در وضعیت چاپ شده در سایت خانه کتاب قرار می گیرد.

کتابهای انتشارات میعاد اندیشه در سایت خانه کتاب

جهت دریافت اطلاعات بیشتر  کارشناسان انتشارات میعاد اندیشه آماده‌اند تا راهنمایی‌های دقیقی را در این راستا در اختیار شما قرار دهند.

جهت نیاز به هرگونه توضیح و یا مشاوره با شماره ۰۹۱۲۵۱۲۰۰۶۷ تماس گرفته و یا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید

[njwa_button id=”3229″]

برای محاسبه هزینه های چاپ کتاب لطفا بر روی محاسبه آنلاین  کلیک کنید

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

مجوز چاپ و انتشار کتاب (مجوز قبل از چاپ)

مقاله قبلی

حسابداری آژانس های هواپیمایی به زبان ساده با رویکرد مالیات و بیمه

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *