۱- تمامی کالاهای ارائه شده توسط انتشارات میعاد اندیشه پس از ثبت‌سفارش و پرداخت وجه سفارش از انبار جمع‌آوری و از طریق پست  یا پیک موتوری ( ویژه شهر تهران) و به انتخاب مشتری ارسال می‌گردد.

۲- کلیه کتاب‌های عرضه شده در سایت انتشارات میعاد اندیشه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد می‌باشند و به هیچ‌عنوان کتاب فاقد مجوز یا ممنوع الچاپ در سایت عرضه نمی‌شود.

۳- مسئولیت کلیه مرسوله‌های پستی پس از تحویل به پست بر عهده اداره محترم پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پس از تحویل بسته به پست، انتشارات میعاد اندیشه کد رهگیری مرسوله پستی را از طریق پیامک و یا پنل کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که از طریق نشانی tracking.post.ir در وب سایت رسمی سایت پست قابل پیگیری می‌باشد.

۴- اطلاعات مشتریان شامل (نشانی، شماره‌های تماس، ایمیل و…) صرفاً جهت ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتریان انتشارات میعاد اندیشه استفاده می‌شود و به هیچ‌عنوان استفاده دیگری نخواهد داشت.

۵- در صورت خرابی فیزیکی و کسری کالای مرسوله پیکی یا پستی تا ۲۴ ساعت مهلت دارید که از طریق ایمیل به نشانی miaadpub@gmail.com ، تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۶۶۰۱۴۷۹۷ و یا پیام‌رسان ها به شماره ۰۹۱۲۵۱۲۰۰۶۷ همکاران میعاد اندیشه را در جریان بگذارید. در صورتی که سفارش خود را به‌صورت حضوری تحویل می‌گیرید حتماً در دفتر مرکزی انتشارات میعاد اندیشه سلامت کالای خود را بررسی کنید. پس از امضای رسید تحویل، انتشارات میعاد اندیشه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال سلامت فیزیکی کالای شما ندارد.

۶- بعد از پرداخت موفق و ثبت خرید به‌هیچ‌وجه امکان اضافه کردن کالا، تغییر تعداد و یا جابه‌جایی کالای خریداری شده با کالای دیگری وجود ندارد.

۷- مشکلات احتمالی در بسته دریافتی از جمله ناقصی فرم، سفیدی صفحات، پشت و رو بودن کتاب، مشکلات صحافی یا چاپ و مواردی از این قبیل تا ۲ روز بعد از دریافت بسته قابل پیگیری است که هزینه بازگشت را انتشارات میعاد اندیشه تقبل می‌کند، مشتری متعهد می‌شود بعد از دریافت بسته تمامی کالاهای خریداری شده را بررسی و مشکلات احتمالی را ظرف مدت ۲ روز به انتشارات میعاد اندیشه اطلاع دهد.

۸-امکان لغو سفارش فقط تا ۲ ساعت پس از ثبت‌سفارش وجود دارد در صورتی که خرید خود را در روز تعطیل ثبت کنید اولین روزکاری بعد ساعت ۸ تا ۹ صبح قابل پیگیری است. (حتماً تلفنی اطلاع داده شود.)

۹-در صورت مشاهده آسیب دیدگی جدی مرسوله از دریافت آن به‌شدت خودداری نمایید. (علی الخصوص مرسوله‌های پستی)

۱۰ – ثبت نام در سایت انتشارات میعاد اندیشه و ثبت‌سفارش از سایت به معنی قبول تمام قوانین در سایت می‌باشد.