0

تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب

همه ما میدانیم که داشتن رزومه یکی از بهترین راهکارهایی‌ست که می‌تواند ما را به شغل مورد نظرمان برساند. اما مسئله اینجاست که تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه شغلی و تحصیلی خود به سراغ چاپ کتاب بروید؟ در اختیار داشتن کتابی منحصر به فرد، به شما این امکان را می‌دهد تا جایگاه خود را چه به عنوان دانشجو و چه به عنوان استاد، ارتقاء دهید و در میان اهالی علم شناخته شده‌تر شوید. همچنین در مصاحبه‌های شغلی در اختیار داشتن کتاب می‌تواند شانس شما را برای اخذ آن شغل افزایش دهد. اما برای تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب باید چه اقداماتی را صورت دهید؟ در این مقاله با توجه به اهمیت این موضوع در نظر داریم توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

مفهوم روشنی از رزومه

قبل از اینکه به سراغ تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب برویم، میخواهیم کمی از مفهوم اصلی رزومه برای شما بگوییم. مطمئنا تا زمانی که ندانیم رزومه چیست و چه عملکردی دارد بهره‌گیری از آن در راستای رسیدن به اهداف امکان‌پذیر نخواهد بود.

رزومه که از آن تحت عنوان کارنامک نیز یاد می‌شود نوشته‌ای‌ست که پیشینه تحصیلی، مهارتی، شغلی و بخشی از جزئی از زندگی شخصی شما را به دیگران نشان می‌دهد. اینجاست که کارفرماها و شرکت‌های مختلف با مطالعه آن تصمیم به استخدام شما خواهند گرفت. به همین دلیل درستی نوشتاری و بی‌غلط بودن رزومه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاوه‌بر تمام موارد گفته شده، رزومه می‌تواند معرفی و نشان دادن سوابق شما با هدف استخدام در شرکت یا اداره ای به منظور ورود به عرصه جدید علمی نیز باشد.

فواید چاپ کتاب

زمانی که شما برای تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب اقدام می‌کنید، مطمئنا می‌دانید که فواید زیادی به سراغ شما خواهد آمد. اما مسئله اینجاست که این فواید کدام‌اند؟

  • در رزومه استخدامی شما تاثیرگذار است.
  • منجر به ارتقاء شغلی شما خواهد شد.
  • در مصاحبه آزمون دکترا شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.
  • شانس اخذ بورسیه دانشگاهی کشورها و دانشگاه‌های معتبر دنیا به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.
  • میتوانید از آن برای تقویت رزومه در جهت برندسازی شخصی خود استفاده کنید.

هزینه چاپ کتاب

یکی از مسائلی که در زمان تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب، ذهن مخاطبان را به خود مشغول می‌کند، هزینه‌های مرتبط با چاپ است. باید بگوییم که امروزه در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هر روزه برای انجام بسیاری از کارها هزینه‌های گزافی را پرداخت می‌کنیم و به عقیده من، پرداخت هزینه‌ای هر چند زیاد برای چاپ کتاب که می‌تواند آینده و زندگی و شغل ما را تحت تاثیر خود قرار دهد ارزشی بیش از آن چیزی که فکرش را می‌کنید دارد. البته باید بگوییم که چاپ کتاب در تیراژ پایین نه تنها با هزینه‌ای زیاد همراه نیست بلکه شما را به فکر فرو می‌برد که چرا تاکنون به سراغ انجام آن نرفته‌اید.

اگر تمایل دارید که برای تقویت رزومه شغلی و تحصیلی خود به سراغ چاپ کتاب بروید، کارشناسان انتشارات میعاد اندیشه آماده‌اند تا راهنمایی‌های دقیقی را در این راستا در اختیار شما قرار دهند.

جهت نیاز به هرگونه توضیح و یا مشاوره با شماره ۰۹۱۲۵۱۲۰۰۶۷ تماس گرفته و یا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید

برای محاسبه هزینه های چاپ کتاب لطفا بر روی محاسبه آنلاین  کلیک کنید

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

مراحل چاپ کتاب

مقاله قبلی

معرفی کتاب در شبکه های اجتماعی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *