0

معرفی کتاب در شبکه های اجتماعی

یکی از دغدغه های اصلی مولفین پس از چاپ کتاب نحوه معرفی و عرضه و فروش کتاب است.ترکیب شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات، فرصت‌های زیادی پدید می‌آورد که می‌توانند کیلومتر‌ها از مرز‌های تبلیغات سنتی پیشی بگیرند. با وجود شبکه‌های اجتماعی، ارزش تبلیغات افزایش خواهد یافت و تبلیغ‌دهنده قادر خواهد بود در سطحی عمیق‌تر به رهگیری و ارزیابی مخاطبان خود بپردازد و پیام خود را با هدفگیری دقیق‌تری به آنها برساند. همه‌ی این‌ها به افزایش اثربخشی تبلیغات منجر خواهند شد.

مهم‌ترین نکته در خصوص این نوع تبلیغ آن است که تبلیغات روی شبکه‌های اجتماعی در برابر دیدگان همان مخاطبانی می‌رسد که مولفین برای پیدا کردن و جمع کردنشان باید وقت و هزینه‌ی زیادی صرف کنند. از طرف دیگر به راحتی می‌توان دید کدام دسته از مخاطبان بیشترین مشارکت را دارند و اهداف در نظر گرفته شده با چه نرخی محقق می‌شوند.

یکی از خدمات رایگان، انتشارات میعاد اندیشه برای مولفینی که کتاب شان را به چاپ می رساند و در جهت معرفی هر چه بیشتر کتاب تهیه موکاپ های زیبا و جذاب  از جلد کتاب ها و قراردادن بر روی کانال تلگرام و اینستاگرام انتشارات است .

لینک مرتبط در تلگرام

https://t.me/chapemiaad

لینک  مرتبط در اینستاگرام:

https://www.instagram.com/miaadandisheh1

اگر تمایل دارید که برای تقویت رزومه شغلی و تحصیلی خود به سراغ چاپ کتاب بروید، کارشناسان انتشارات میعاد اندیشه آماده‌اند تا راهنمایی‌های دقیقی را در این راستا در اختیار شما قرار دهند.

جهت نیاز به هرگونه توضیح و یا مشاوره با شماره ۰۹۱۲۵۱۲۰۰۶۷ تماس گرفته و یا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید

برای محاسبه هزینه های چاپ کتاب لطفا بر روی محاسبه آنلاین  کلیک کنید

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

تقویت رزومه شغلی و تحصیلی با چاپ کتاب

مقاله قبلی

معرفی کتاب در اپلیکیشن انتشارات

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *