0

معرفی کتاب در اپلیکیشن انتشارات

با گسترش فعالیت های موبایلی کاربران ، اکنون زمان آن فرا رسیده تا کسب و کارها علاوه بر حضور آنلاین ، به فکر داشتن اپلیکیشن موبایلی خود باشند به بیان ساده، اپلیکیشن های تلفن هوشمند  ، به ابزاری مهم برای فروش و ارائه خدمات برای بازاریابی کسب و کارها تبدیل شده اند .

بر اساس تحقیقات انجام شده  کاربران موبایلی در حال حاضر بیشتر از زمانی که به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند، وقت خود را با اپلیکیشن های موبایلی می گذرانند.

رشد استفاده از موبایل های هوشمند به این معناست که اپلیکیشن های موبایل برای تمام شرکت های کوچک و بزرگ از جمله کسب و کار های کوچک به ابزار مهمی برای بازاریابی تبدیل شده اند. اپلیکیشن های موبایل، مشارکت مشتریان را بیشتر جلب می کنند،

با توجه به اهمیت وجود اپلیکیشن در جهت معرفی انتشارات وکتابهای چاپ شده مدیریت انتشارات میعاد اندیشه مبادرت به تهیه اپلیکیشن ویژه ای جهت انتشارات  نموده که یکی از قسمتهای مهم این اپلیکیشن معرفی کتاب های چاپ شده مولفین وامکان عرصه و فروش آنها ( در صوورت تمایل و توافق انتشارات با صاحب اثر ) است.

این اپلیکیشن که در سال ۱۳۹۸ بر روی کافه بازار قرارگرفت و از لینک زیر قابل دانلود و نصب می باشد

https://cafebazaar.ir/app/ir.miaadpub.app

اگر تمایل دارید که  کتاب تان را به چاپ برسانید ، کارشناسان انتشارات میعاد اندیشه آماده‌اند تا راهنمایی‌های دقیقی را در این راستا در اختیار شما قرار دهند.

جهت نیاز به هرگونه توضیح و یا مشاوره با شماره ۰۹۱۲۵۱۲۰۰۶۷ تماس گرفته و یا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید

برای محاسبه هزینه های چاپ کتاب لطفا بر روی محاسبه آنلاین  کلیلک کنید

محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب

معرفی کتاب در شبکه های اجتماعی

مقاله قبلی

چاپ کتاب ارزان

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *